Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ...




33 σχόλια:

Surrealist είπε...

Την καλησπέρα μου! Τα θέματά σου πολύ ενδιαφέροντα, από μία γρήγορη ματιά που έριξε.

θα τα λέμε! (θα σε περάσω και Link)

Ευχαριστώ!

? είπε...

έλα μη κοροιδεύεις τους φίλους μας τους γαύρους ;-)

Βάσσια είπε...

Ωραίες οι "Δεσποινίδες της Αβινιόν"
;-)
(ως γαυρίνα το κρίνω)

Ο άλλος είπε...

Καλώς σε βρίσκω στην επιστροφή, παρέα με τις γυναίκες σου, να μυρίζουν Άνοιξη και να υπόσχονται καλοκαίρια

Side21 είπε...

@ Surrealist : Σ' ευχαριστώ
Χάρηκα για τη γνωριμία ...
Κι αυτό δεν είναι σχήμα λόγου !!!

Side21 είπε...

@ Νίκο Κ. Καμμιά σχέση
το post με το derby !!!
Πρέπει νά 'χεις καταλάβει
ότι δεν είμαι οπαδός του
"HARD SEX" ...

Side21 είπε...

@ vassia μου - Σίγουρα ο Pablo Picasso δεν είχε στο νου του το γαύρο στο Avinion ...
Το πιο πιθανό είχε το τραγουδάκι του γιού μου ...

Side21 είπε...

@ Άλλε Καλώς μας επέστρεψες ...
Υπέβαλες τα σέβη μας στο Μπάκινγχαμ ;

Side21 είπε...

Κατ' αρχάς δεν ξέρω
αν ακούγεται το τραγουδάκι ...
Πριν από μερικές δεκαετίες
συνακόλουθος σε μια τρελλή φοιτητοπαρέα
πέρασα "τσάρκα" ξημερώματα απ'έξω
από ένα "σπίτι" στην οδό Φυλής...
Κάπου στο "τώρα" κάποιος άλλος
ίσως να είχε παρόμοια εμπειρία ...
Όσο για τα συναισθήματα ...
μάλλον τα ίδια με τα τότε δικά μου
... Αν κρίνω καλά ...
απ' τους στίχους και τη μουσική !!!
Καλό μήνα σε όλους ...

? είπε...

χαχχαχαχα!!! ΩΡΑΙΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

Κατάλαβα....Κανένα υπονοούμενο για το ματς σε αυτό το post...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλό μήνα να έχεις :)

Βάσσια είπε...

Πως τον είχε, ξεχνάς την "Γκουερνικα"

.......
:-)
Καλό μήνα

ζαφορα είπε...

--ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΑΝΑΡΙΑ---
και νυν και αει.....

Συμπαθητικο CD

Καλο μηνα ζαφορενιο.

Κούκος είπε...

Άγρυπνε,
πολύ πρωτότυπο το ποστ!
Καλό μήνα!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Όταν ήμουν έφηβος, οι Κυριακές ήταν ταυτισμένες με τα κόκκινα πέταλα και τα κόκκινα φανάρια...
Απ' το Καραϊσκάκη... κατευθείαν στην πλατεία Καραϊσκάκη!
(όχι και πως τώρα, στα σαράντα, άλλαξε τίποτα δηλαδή...)

panoptis είπε...

καλό σου μήνα κι από μένα...
κι άλλη μια φορά που το γυμνό είναι σεμνό.
ωραίο τραγούδι να πεις στον τζόνναρο.
ααα. η ανακοίνωση για τα αιμοπετάλια ας βγεί. μίλησα με τους ανθρώπους και είναι όλα καλά εδώ και μέρες. βρέθηκαν δότες. ζήτησαν πολλά ευχαριστώ από όλο τον χώρο.

panoptis είπε...

απίστευτο κι όμως αληθινό...
λες και γράφουμε ο ένας στον άλλο κάθε μέρα.ή μάλλον κάθε ώρα...

άντε τώρα να μας πιστέψουν, μέγα πνεύμα :)

P. Kapodistrias είπε...

Καλώς σε βρίσκω! Ανταποδίδω με χαρά την επίσκεψη. Ήδη θαύμασα τον χώρο σου, απ' όπου αποπνέει ευγένεια κι ενδιαφέρον για την άλλη πλευρά του νομίσματος ή και του φεγγαριού.

Ως προς τα Φανάρια, τι σημασία έχει το χρώμα... Η ζωή μας ανάμεσα στα παντοειδή φανάρια διαρκώς περιδιαβαίνει και ξοδεύεται!

Χαίρε!

Roadartist είπε...

ωραιος συγκριτισμός!
Καλο μηνα!!

mamma είπε...

Μου αρέσει πολύ η διαδοχή των εικόνων...
(δεν μπορώ να ακούσω το τραγούδι (κόφτης))

Καλό μήνα!

Daria είπε...

Έτοιμη ήμουν να ρωτήσω "ποιό τραγούδι βρε παιδιά; Εγώ γιατί δεν το ακούω;" Που να το ακούσω όμως με... κλείστα τα ηχεία;;;; (δεν είμαι πάντα έτσι, αλήθεια...)
Ωραία τραγούδια άγρυπνε...
Την καλησπέρα μου.

(εντάξει με τις φωτογραφίες;)

M είπε...

Το σύστημα δείχνει να κατάπιε το σχόλιο που σου άφησα χτες...

Συχνά μπαίνω μόνο για να ακούσω τα τραγούδια...

Καλό μήνα!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Πάντα ανοιχτά πάντα άγρυπνα τα μάτια της ψυχής σου;

Πέρασα μια βολτίτσα απ'το σπιτικό σου και αυθορμήτως συγχαίρω. Καλή συνέχεια.

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Στον πειραιά βρίσκονται αυτά τα φανάρια; :)-

Αλεξάνδρα είπε...

Ομορφη μουσική!

Μόνο τα δευτερόλεπτα που κυλούσαν γρήγορα στο ρολόι σου με άγχωσαν λιγάκι...

Δεν υπάρχει καλό ή κακό, εμείς το βλέπουμε έτσι ή αλλιώς...

Ανοιξη! Η εποχή του έρωτα!

Θα τα λέμε!

Side21 είπε...

Ευχαριστώ σας όλους
για τα ευγενικά σας σχόλια.
Δυο μέρες τώρα ...
χωρίς τηλέφωνο, χωρίς σύνδεση
και με βροχόκαιρο, χαρμάνιασα ...
Επί τέλους ... παίρνω τη "δόση" μου ...

patsiouri είπε...

Mόνο 2 μέρες????
Καληνύχτες Παπακαλιάτη!

Meropi είπε...

Καλημέρα σου παλιέ μου συμφοιτητή (τελικά έτσι είναι; ποιος ξέρει;),
με τον πίνακα του Πικάσσο μου θύμησες πόσο μου αρέσει ο ζωγράφος αυτός, αλλά...θα την πω την αμαρτία μου...πριν το ρίξει τελείως στον κυβισμό.

Ανώνυμος είπε...

Καλά που υπάρχουν κι αυτές στα κόκκινα φανάρια και μπορούν έτσι και οι στερημένοι από τη φύση να βρίσκουν διέξοδο στις ορμές τους...
Κι όπως εύστοχα τραγουδάει κι ο Βασίλης: ¨...ευτυχώς που υπάρχουν πουτάνες...¨.

? είπε...

πρόσκληση για παιχνίδι!

KitsosMitsos είπε...

Και ξαφνικά κοκκίνησε ο κόσμος...

Giorgos Varvakis είπε...

side21 & JONAROS : "από το καλό στο καλύτερο"!!