Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ...

Αν και δε με συγκινούν ιδιαίτερα τα μπλογκοπαίχνιδα, δεν θα μπορούσα να αρνηθώ στο φίλο και «όμαιμο» Νίκο κ. - κιτρινοαίματος γαρ –
Έστω και με μικρή καθυστέρηση λοιπόν (ας όψονται οι αυξήσεις των αντικειμ. αξιών που με «κέρασαν» ένα εφιαλτικό πενθήμερο φουλ δουλειάς) ανταποκρίνομαι παραθέτοντας πιο κάτω μερικά απ’ τα αγαπημένα μου πατούμενα.
.....................................................

Αρβύλες – που μ’ έχουν ανεβάσει ακόμα και στις πιο ψηλές βουνοκορφές του τόπου μου.

Βατραχοπέδιλα – Προωθητές σε θαλασσινά χαράκια κι υπόγειες σπηλιές στις καταδύσεις μου.
Αθλητικά - Έχω πετύχει μ’ αυτά τα θεαματικότερά μου γκολ « σε κενή εστία » …
Καλύτερα πάντως απ’ το να τα πετύχαινα στα χαρτιά !!!
Μαύρα – Απαραίτητο αξεσουάρ σε επίσημες καταστάσεις
Όπως δεξιώσεις, συνέδρια, ορκομωσίες, απονομές, βαφτίσια, γάμους …
Κατάλοιπο απ’ τη μέρα του γάμου μου !!!

12 σχόλια:

mamma είπε...

Πολύ μου άρεσαν τα παπούτσια σου;-)

Καλημέρα και καλό Σ/Κ

Ra Ma είπε...

Τόσα παπούτσια επισκέφτηκα αλλά ποτέ δν πήγε το μυαλό σε... βατραχοπέδιλα!!!!! Φοβερά!!!!!
Καλημέρα.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Σι μπιζάκι έχετε? χα χα χα

Καλό απόγευνα σου εύχομαι :)

Βάσσια είπε...

:-)
Τα ορειβατικά εύχομαι κι ακόμα ψηλότερα.

Τα ποδοσφαιρικά με επιτυχίες!!!!

Καλό Σ/Κ

Surrealist είπε...

Ίσως τα μπλογκοπαίγνιδα να μη σε συγκινούν ιδιαίτερα, αλλά διακρίνω συναίσθημα... στις αναφορές σου...

κάθε ζευγάρι μας δίνει και το συναισθηματικό σου στίγμα - σε συγκεκριμένους χρόνους της πορείας σου.

Καλό βράδυ!

Κούκος είπε...

Άγρυπνε,
παντόφλες δεν έβαλες και έχω ένα κενό ενημερωσης.
Σαγιονάρα :-)))

Αννα είπε...

Καλημέρα!!!
Καλά αυτό με τα βατραχοπέδιλα ήταν το καλυτερο που εχω δει...

KitsosMitsos είπε...

Μια χαρά χρησιμοποιημένα φαίνονται. Άρα τον εξυπηρετούν τον σκοπό τους...

? είπε...

έχεις σκοράρει και στον Λαίλαπα.. απαπαα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τόσες συμμετοχές είδα στο παιχνίδι τούτη είναι "άπαιχτη"!!!!
Μπράβο, πρωτοτύπησες.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Daria είπε...

Σήμερα είναι η μέρα των παπουτσιών!!! Μπότες η Sally Finkenstein, παπόυτσια -γενικά- σε σένα.
Καλημέρα Άγρυπνε.

protaprilia είπε...

Είχα ένα φιλαράκι που έφτιαχνε διακοσμητικά πορτατίφ από παλιοπάπουτσα, ναι! Καλή του ώρα. Και σε σένα.