Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ...



11 σχόλια:

Άστρια είπε...

ευχές καρδιάς για χαρούμενες γιορτές γεμάτες αγάπη για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους!

Δημιουργία είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου. Εύχομαι οτι καλό και όμορφο να σου το φέρει ο νέος χρόνος .

ξωτικό είπε...

Κατακόκκινες ευχές Σιδερή
για όμορφες γιορτές
και μια νέα χρονιά με υγεία δύναμη αισιοδοξία και αγάπη !!

BUTTERFLY είπε...

Καλη χρονια να εχουμε γεματη ονειρα κι ελπιδες!

BUTTERFLY είπε...

Καλη χρονια να εχουμε γεματη ονειρα κι ελπιδες!

Margo είπε...

Καλή χρονιά Σιδερή, ό,τι πιο όμορφο για σένα και την οικογένειά σου!!!
Πολλά χαιρετίσματα από το γειτονικό νησί :-)

Thalassenia είπε...

Καλή χρονιά παραγωγική ειρηνική με υγεία και λογική γιατί θα τρελαθούμε :)

Χρόνια Πολλά

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Σιδερή μου, όσο είναι εδώ οι Καλικάντζαροι πιάνουν οι ευχές!
Καλή χρονιά φίλε μου καλέ!
Με υγεία, αγάπη και χαμόγελα στα χείλη όσων αγαπάς και σε αγαπούν.
Την αγάπη μου!

phlou...flis είπε...

Καλή Χρονιά και δημιουργική

Άιναφετς είπε...

Καλή συνέχεια Σιδερή μου!
Εύχομαι να βρίσκεις πάντα τη δύναμη να δημιουργείς και να δίνεις Αγάπη γύρω σου!

BUTTERFLY είπε...

Θα ειναι μεγαλη χαρα και τιμη για μενα αν θελησεις να διαβασεις την ποιητικη μου συλλογη ΣΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ που μπορεις δωρεαν να κατεβασεις εδω:

http://www.ideostato.gr/2016/02/e-book.html

Ευχαριστω!