Κυριακή 11 Μαΐου 2008

Δια χειρός Side21

Με αρκετή καθυστέρηση ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση του φίλου και γείτονα Γιώργου απ' το Μπάλο να πάρω μέρος στη συλλογή χειρογράφων (φακκέλωμα κατ' άλλους) σε κοινό ιστολόγιο ...
ΛΟΙΠΟΝ : Τέτοιες μέρες ανοιξιάτικες …
πριν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χρόνια
πάνω σ' ένα θρανίο
σε ένα ανιαρό μάθημα θρησκευτικών,
ένα 14χρονο αγοράκι με κοντά πανταλόνια
αποφάσιζε να γράψει το πρώτο του ποίημα …

Για όσους δεν καταλαβαίνουν τα περίεργα σημαδάκια

πάνω στις λέξεις είναι οξείες, δασείες και περισπωμένες !!!


UPDATE : Μετά από παράκληση φίλων παραθέτω το ποιηματάκι
όπως δακτυλογραφήθηκε σε μια γραφομηχανούλα τσέπης
που βρέθηκε στα χέρια μου τότε. Όσο για το δυσανάγνωστο
είναι λογικό, η φθορά του χρόνου βλέπετε !!!


Οι κανόνες του μπλογκοπαίχνιδου απλούστατοι..
1. Γράψε ... ( ή ... σκάψε )
2. Σκάναρε ( ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία!
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν
6. Ανέφερε οτι είναι για το http://www.autographcollectors.blogspot.com/ (επίσης απαραίτητα, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται).
Επειδή λίγο πολύ οι περισσότεροι έχουν ήδη προσκληθεί από άλλους, αφίνω στη διακριτική ευχέρεια και διάθεση των φίλων μου bloggers να συνεχίσουν ...

21 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι τρυφερό ποιηματάκι, όπως εσύ έγραφες εγώ ..ζωγράφιζα.Ζωγράφιζα παντού ,στο θρανίο ,στο πίνακα,στις άκρες των τετραδίων,στους τοίχους των σπιτιών κάτω απο το όνομα μου κάθε φορά που το έγραφα. Είδες οτι το χάρισμα της ψυχής μας ακολουθεί σε όλες μας τις στιγμές ;

Ναπoλέων είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το ποίημα.

Για πληκτρολόγησέ το παρακαλώ, να το διϋλίσουμε προσεκτικότερα.

α-α-ε
Ν.

Υ.Γ.
Αφαίρεσε σε παρακαλώ τη "Λεκτική Επαλήθευση", μάς ταλαιπωρεί, ενώ δεν νομίζω ότι προσφέρει κάτι σπουδαίο.

Στα προηγούμενα σχόλια πάντα μού έβγαινε 2 (δύο) φορές, χωρίς να έχω κάνει λάθος την πρώτη, και μιά φορά 3 !!!

Βάσσια είπε...

Καλημέρα :-)

όμορφο κείμενο και μας θύμησες πως γράφαμε .......
δασείες και περισπωμένες.

Καλή Κυριακή
:-)

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα !!!
Τί μου θύμησες τώρα!!
Αυτό το Εν Μαραθοκάμπω το έγραφα κι εγώ μερικά χρόνια αργότερα (1974) στο Γυμνάσιο!!
Ξέχασες να προσθέσεις όμως κάτω από την ανάρτηση το "για το: http://www.autographcollectors.blogspot.com με αποτέλεσμα να μη φαίνεται στο "ΙδιογράφΩς"
Ή κάνω λάθος;;
Καλή Κυριακή
Γιώργος

Autographcollectors είπε...

Σ' ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο "ιδιογράφως" και για το ότι μοιράστηκες μαζί μας αυτές σου τις αναμνήσεις.
Το ιδιόγραφο αναρτήθηκε στο blog

ceralex είπε...

:) τι όμορφο....!!!

Cookie είπε...

Όλοι λένε "τι όμορφο" αλλά εγώ δεν κατάφερα να το διαβάσω!!... Τι κρίμα!! :((

Να το πλικτρολογήσεις... γίνεται; :)

Καλό απόγευμα!

Αλεξάνδρα είπε...

@clockwork plum: Μα δεν χρειάζεται καν μεγένθυνση για να το διαβάσει κανείς...

Ετσι πέρασαν χρόνια και μεγάλωσε εκείνο το αγόρι και μάλλον θα έχει κάνει πολλά ακόμα ποιήματα που θα προστέθηκαν στη συλλογή του.

Καλό σου βράδυ

και χρόνια πολλά στις μανούλες σήμερα

Cookie είπε...

Ααα άλλος ενας ποιητης!!! Ωραια, τους λατρευω τους ποιητες, και απο 14ων χρονων φαινοταν πως το αγορι αυτο εχει ταλεντο! :)

Χρονια πολλα στις μανουλες κι απο μενα!! (και στη στη δικια μου ιδιαιτερως)

Καλο βραδυ!

Ανώνυμος είπε...

στα δεκατεσσερα σου εγραφες τοσο ομορφα ποιηματα? εξαιρετικο ηταν!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχ, από μικρός είχες το χάρισμα.... εγώ ζωγράφιζα στο τετράδιό μου τη μπροστινή συμμαθήτρια...την απέναντι....... ή απαντούσα στα ραβασάκια που αφηνε το αγόρι του νυχτερινού, που καθόταν στη θέση μου...

Γλαροπούλου....πες μας, τί έλεγα τώρα; έκραξε η ....Φυσικού, που με έβλεπε πως αλλού βρισκόμουν.....
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Πάρα πολύ ωραίο! και στα 14? Φαντάζομαι πως θα το φυλάς να μην το έχεις χάσει!
(Μα δεν μπορώ όμως, γελάω με το σχόλιο της Γλαρένιας!!!!)
Καλό απόγευμα!

? είπε...

πολύ όμορφο..! καλημέρα

ILIAS είπε...

Καλημέρα (πλέον) και καλή εβδομάδα.
Αν αυτό το έγραψε παιδί 14 ετών, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έχεις γράψει έως σήμερα!
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια της ψηλά.
Από τα ομορφότερα που έχω διαβάσει.
Διάβασα επίσης προσεκτικά και το άρθρο σου περί πυρηνικής ενέργειας και όντως αν γίνει (που θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν το κάνουν)-απλά προσπαθούν να "προετοιμάσουν" όπως πολύ σωστά ανέφερες αλλά ελπίζω τα αντανακλαστικά μας τούτη δω τη φορά να λειτουργήσουν.
Ας το διαβάσει και ο κύριος πράσινος πυρηνικός Σουφλιάς! μπας και ξεστραβωθεί. Τα ξεπουλήσανε όλα βλέπεις, αυτό τους έμεινε και τα πετρέλαια στο Αιγαίο.

Τα ξαναλέμε. Νά'σαι πάντα καλά εκεί στο όμορφο νησί σου

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Ηταν απαραίτητη η μετάφραση..ούτε με σφαίρες δεν θα καταλάβαινα τι έγραφες..
Καλησπέρα φιλε μου.

fvasileiou είπε...

Χαιρετώ. Φίλε μου, χάρηκα το ποίημά σου, αλλά περισσότερο το πολυτονικό. Πολυτονικός κι εγώ, μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για την γλώσσα.

Με... συναγωνιστικούς χαιρετισμούς

Side21 είπε...

Ευχαριστώ όλους ...
για τα καλά σας λόγια.
Θέλω να πιστεύω πως το αγοράκι
που κρύβεται μέσα μου ...
δεν μεγάλωσε και πολύ από τότε.
Πέρασαν βέβαια πάνω από 40 χρόνια
από τότε & αύριο γιορτάζει !!!
Όσο για τα ποιήματα ...
σταμάτησε να γράφει απ' τα 16 του
όταν μια φιλόλογος τον ειρωνεύτηκε
και του αρνήθηκε να απαγγείλει ένα
δικό του ποίημα σε Εθνική γιορτή
με την αιτιολογία πως μια εγκύκλιος
ανέφερε ότι επιτρέπεται μόνον σε
"Ποιήματα Αναγνωρισμένων Ποιητών".
Δε βαριέσαι ποιητές είναι γεμάτος ο κόσμος !!!
Ένας λιγότερος ...

Giorgos Varvakis είπε...

Αν υποψιαστώ ότι γιορτάζεις σήμερα...θα σου ευχηθώ ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

gskapetis είπε...

Χρόνια Πολλά φίλε μου για τη γιορτή σου σήμερα, νάσαι καλά, πάντα δυνατός κι ακμαίος παντού(εννοώ δια ζώσης και διαδικτυακώς).

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Κοντα σιμά ειμστε,το να βαζουμε λαδι στο καντυλάκι του χθες προκειμένου να κρατα αναμενο το τοτε ονειρο προσφερουμε να μη χαθει η Ελπίδα.