Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Αντιδράμε με στίχους . . . .

Μέσα στη μπόχα των ημερών μας,
έτσι σαν αντίδραση μια αγκαλιά
μυρωμένα λουλούδια αρμόζει.
Λίγοι στίχοι του Γιάννη Ρίτσου


απ’ τις νεανικές του σπονδές
στην άδολη αγάπη απ’ την
«ΕΑΡΙΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ».


Είχα κλείσει τα μάτια
για ν’ ατενίζω το φως.
Τυφλός
Είχα κάψει τη φλόγα
για ν’ αναπνέω.
Τις νύχτες
αφουγκραζόμουν τους θρόους της σιγής.
Κ’ η ανάσα του χαμόγελου
δε γνώριζε τη μετάνοια.
Να δακρύζω
πάνω στα διάφανα χέρια μου
Από μια διάφανη χαρά
που δεν επιθυμεί.
Όχι θωπεία, όχι όνειρο.
Πιο πέρα.
Εκεί που καταλύεται τα’ όνειρο
κ’ η φθορά έχει φθαρεί.

Κ’ ήρθες εσύ.

Αγαπημένη
Δεν έχω παρά μόνο μιας στιγμής
τη ζωή και το φτερούργισμα.

Δε βλέπεις
πάνω στο δέρμα μου
το πρωτάνοιχτο θάμβος ;

Δεν ακούς μες στις ίνες μου
μύρια φτερά μικρών κορυδαλλών
που μόλις τ’ άγγιξε
η πρώτη ακτίνα της αυγής ;

Τα πολυτρίχια
των αρχαίων πηγών
που συναθροίζουν
τ’ αργυρά τους δάκρυα
σε γαλανούς καθρέφτες ουρανού
Κοιμούνται πίσω απ’ τα μάτια μου
που σε βλέπουν.
Καμμιά διάσπαση.
Η μνήμη των αποχαιρετισμών
δε ριτυδώνει τα χέρια μου
που όρθρισαν μέσα στα χέρια σου.
Γεύομαι στα χείλη σου
την πρασινάδα της εξοχής
και τους θρύλους της θάλασσας.
Η ζέστα του κορμιού σου
με ντύνει τον ήλιο.

Άξιζε να υπάρξουμε
για να συναντηθούμε.
Το φιλί μας εσφράγισε
την αιώνια σιγή.
Δε μένει πια κενή
μήτε μια ρόδινη γωνία
των κυττάρων μας.

Τίποτ’ άλλο.
Τίποτ’ άλλο.

6 σχόλια:

roadartist είπε...

Υπέροχο.....

island είπε...

Φίλε κάτι ενθαριντικό βλέπω στον ορίζοντα.Βγήκε αυτό το παιχνίδι και έχουν γεμίσει όα τα μπλόγκς με ποιήματα.Έστω και για λίγο καιρό όλοι διαβάζουν ποιήματα.Και έβαλες ένα πολύ όμορφο και αγωνιστικό.

"Τίποτ’ άλλο.
Τίποτ’ άλλο."

Ανώνυμος είπε...

"ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ ΣΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΤΗ ΣΧΙΣΜΑΔΑ"
έτσι είναι η φωνή μας, έτσι επιβιώνει η αλήθεια στον κόσμο που θέλει ΑΝΑ-Θεμα.

Unknown είπε...

καλημερίζω σε και απολογούμαι λιγάκι γιατί κατάκλεψα το σχόλιο που είχες βάλει στης ανζε-τά.
ελπίζω να μη θυμώσεις!
το έκανα, γιατί εκτός από την αναφορά σε συγκεκριμένο άτομο, όλο το άλλο ήταν καίριο, ακαριαίο, ακριβές, αληθινό, πραγματικά ευ-καίριο. μακάρι να βρούμε την αρχή για μια θετική σκέψη όπως προτείνεις. να μάθουμε λίγο, να ξαναμάθουμε, να στεκόμαστε συλλογικά σε κάτι θετικό...
την καλημέρα μου
:)

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

"άξιζε να υπάρξουμε
για να συνανηθούμε"

!!!!!!!!!!!!!!!!



μήπως γίνεται να τσεκάρεις γιατί δυσκολεύομαι τόσο να μπω στα σχόλια;

koulpa είπε...

Στέκω κάπως αμήχανος μπροστά στην ποιηση..:):)
Ήλθα να ευχαρισησω και να ανταποδώσω την επίσκεψη..:):)
Την καληνύχτα μου:):)