Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

" Στο Πειθαρχείο " ... Για 2η Χρονιά !!!

Κατοχυρώθηκε πλέον η 11 Φλεβάρη σαν μέρα κλεισίματος της τηλεόρασης ...Αν και καλλίτερο θα ήταν η οριστική της απομάκρυνση (τουλάχιστο μέχρι να φανούν ορατά σημάδια βελτίωσης) !!!


Συμμετέχοντας λοιπόν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (όπως και πέρισυ τέτοιες μέρες) στην πρωτότυπη διαμαρτυρία των bloggers αναδημοσιεύω το κείμενο για κλείσιμο της τηλεόρασης απ' όλους στις 11 Φλεβάρη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το σημείο κατάπτωσης και το κατάντημά της.Άθελά μου ήρθαν στο νού μου πλάνα από την ταινία με τον Βέγγο που έκλεισε "πειθαρχείο" την T.V. στο πλυσταριό της ταράτσας όταν αντιλήφθηκε το μέγεθος της απάτης στην παραμόρφωση και αλλοίωση της πραγματικότητας στην ενημέρωση.

Κλείνουμε λοιπόν όλοι την τηλεόραση!

Για μια μέρα, έστω.

Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.

Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.

Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.

Λέμε όχι:

Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.

Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.

Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.

Στις εκπομπές – σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.

Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.

Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.

Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Όλοι μας!

21 σχόλια:

MARINOS είπε...

όπως λέχθηκε:
ΜΜΕ:
Μη Μιλάς Εσυ
Μιλάω Μόνο Εγω!

Kaveiros είπε...

Σπασμένη είναι καλλίτερα!

Maria Tzirita είπε...

Πολύ καλή πρωτοβουλία και δήλωσα ήδη και σε άλλο μπλογκ ότι θα συμμετέχω! Καλημέρες και φιλιά!

faraona είπε...

Mazί σου !
Αν και δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση ωστόσο μαζί σου στις απόψεις σου!

anepidoti είπε...

και γω, και γω!!
απ' τον Μάη, ε;
τόκοψαααα!!
μακάρι να της πετούσαμε κι απ' το σπίτι!
αν και θα γίνει κι αυτό, τώρα με το ίντερνετ...
καλό απόγευμα!

island είπε...

Εγώ που την έχω χαλασμένη προσμετράμαι στους υπόλοιπους;

κόκκινο μπαλόνι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
κόκκινο μπαλόνι είπε...

μήπως είναι Τετάρτη 11 Φλεβάρη;
Συμμετέχω και το αναρτώ το βράδυ.
Καλησπέρα Side21
υ.γ. Την ερώτηση στην έκανα και στο βλογ μου. Αυτο το 21 έχει σχέση με την ΑΕΚ ή με το 1821;
;-)

leondokardos είπε...

Εχεις δίκαιο. Η τηλεόραση απο είδος διασκέδασης, έχει γίνει είδος παραπληροφόρησης,κομματικής προβολής,και χαμηλού πνευματικού επιπέδου.Δυστυχώς.

Unknown είπε...

Καλα τα λες ,αλλα εγω την τεταρτη θελω να δω τη μαγια τσοκλη στο ταξιδευοντας.Τα υπολοιπα δεν μ'ενδιαφερουν.Οποιο καναλι και ν'ανοιξεις ξερεις και τι θα ακουσεις αναλογα με τα πολιτικα του πιστευω.Καληνυχτα αγρυπνε.

Ανώνυμος είπε...

DVD μπορούμε να δούμε;;;
:( :( :(

ikor είπε...

Ευτυχώς υπάρχει και το Internet και μπορούμε να ενημερωνόμαστε για ό,τι πραγματικά συμβαίνει.

Όπως είπα και πέρσι, είναι σαν "απεργία τηλεθεατών" και φυσικά συμμετέχουμε και φέτος!

Οι συχνότητες της τηλεόρασης είναι δημόσιο αγαθό, δεν ανήκουν σ' εκείνους που τις χρησιμοποιούν προς όφελός τους!

Καλώς σε βρήκα!

marianaonice είπε...

Ωχ!! καλά και μου το θύμισες!
Πάω να το κρεμάσω κι εγώ!!
Χαχαχα!!!

Ερατώ είπε...

Και βέβαια συμμετέχω, όχι μόνο σήμερα...σχεδόν καθημερινά!

patsiouri είπε...

Κι'εγώ δε βλέπω ποτέ.
Ποτέ.
Ούτε μου έχει λείψει καθόλου.
Εντωμεταξύ είμαι τόσο χαμένη από το μπλόγκινγκ που πριν λίγο το έμαθα...

"ζαχαρούλα.." είπε...

άργησα μία μέρα.................

DINOS TZORTZOGLOU είπε...

Και εγω αργα ηρθα....
Παντως εχει ενδιαφερον η "σούμα" από τα παραπάνω...
Γιατί στο "Πειθαρχείο" μια μέρα μόνο;
Άς είναι κλειστή όλο το χρόνο...
Ας την ανοίγουμε μόνο όταν έχει κάτι πραγματικά αξιόλογο...
Και ΥΠΑΡΧΟΥΝ και τέτοια(!!!!!)
Πλάκα-πλάκα, θυμήθηκα κάτι που έγινε χρόοονια πριν...
Είχα στείλει μια επιστολή στο Βασιλικό τότε που είχε αρχίσει την εκπομπή για το βιβλίο...
Δεν ξέρω αν την έλαβε ποτέ, απάντηση δεν πήρα...
Διαμαρτυρόμουν που δεχόταν να προβάλεται η εκπομπή του στη ζώνη της ... τσόντας ενώ τις ώρες τηλεθέασης το σκουπίδι πήγαινε ... σύννεφο...
Τον "κατηγορούσα" ότι έτσι "νομιμοποιούσε" το κανάλι και την τακτική του...
Βέβαια τότε ήμουν και πιο πιτσιρικάς, ήμουν και πιο ... απόλυτος...
Πέρασαν τόσα χρόνια, η τηλεόραση είναι ΑΚΟΜΑ χειρότερη και περιμένουμε υπομονετικά την ώρα της .... τσόντας να δούμε κάτι που να μην είναι χλίδα-σπέρμα-αίμα και πολιτικάντηδες της δεκάρας...
Τι να πεις.... ΑΓΡΥΠΝΑΤΕ αδέρφια...

KitsosMitsos είπε...

Κλείσαμε και συνεχίζουμε!

mamma είπε...

Καλημέρα αγαπητέ!
Εμείς μόνιμα κλειστό το έχουμε το χαζοκούτι και έχουμε βρει την υγεία μας.

. είπε...

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.